در حال نمایش 3 نتیجه

فیلتر های فروشگاه

رنگ‌ چوب یکی از اجزای اساسی در صنایع چوب و مبلمان می‌باشند که علاوه بر حفظ و حمایت از سطح چوب، به آن زیبایی و جلوه‌ای منحصر به فرد می‌بخشند. این رنگ‌ها با ترکیبات خاص خود مانند رنگ‌های پایه آب یا حلال‌های شیمیایی، می‌توانند به چوب لطافت و جلوه‌ای شاداب ببخشند و در عین حال از آن محافظت کنند. همچنین، تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها و فرمولاسیون‌ها، این امکان را به ارمغان می‌آورد تا با توجه به نیازها و سلیقه‌های مختلف، بتوان از آن‌ها بهره برد.

در این زمینه، مهم است که محصولات انتخابی دارای ویژگی‌هایی نظیر مقاومت در برابر نور خورشید، عایق بر دما، ماندگاری بالا و رنگ ثابت باشند تا به بهترین نتیجه در کاربردهای مختلف از جمله رنگ ظروف چوبی برسیم همچنین، توجه به نکات فنی و نحوه استفاده صحیح از رنگ‌های چوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بررسی کاربردهای رنگ چوب

رنگ چوب زیبا

تخته های روسی در کارخانه تولید چوب

برای طراحی و نقاشی بر روی سطح چوبی، افزایش زیبایی و چشم نوازتر شدن چوب، می توان از رنگ چوب استفاده کرد. همچنین در مواردی برای تغییر رنگ و ایجاد تنوع بر روی سطح چوبی مورد نظر، می توان از این محصول بهره مند شد. از رنگ چوب برای چوب های گوناگون از جمله چوب ترمو، چوب روسی و … استفاده می شود.

رنگ چوب ترمو ایرانی در انواع مختلفی وجود دارد که رنگ رمرس آلمان یکی از آن ها می باشد که آواچوب در بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب آن را عرضه می کند. یکی از ویژگی های مثبت در فروش رنگ چوب، تنوع زیاد در رنگ و نوع آن می باشد. اینکه از کدام رنگ استفاده شود بستگی به سلیقه و نوع نیاز فرد مصرف کننده دارد.

رنگ چوب چیست؟

نوعی پوشش که به جهت جلا دادن و مقاوم سازی چوب بر روی آن قرار می گیرد، رنگ چوب نامیده می شود. در بسیاری از مراکز فروش رنگ چوب، از رنگدانه و جوهر رنگ به عنوان رنگ مایه استفاده می شود. رنگ مایه ها به عنوان حلال، دارای تمایزاتی با سایر مشتقات نفتی هستند.

رنگدانه ها به  نسبت جوهرها دارای مولکول های حجیم تری هستند و به همین علت به صورت موقت در ماده حل می شوند ولی در حالت معلق هستند و با گذشت زمان ته نشین خواهند شد. از آنجا که فروش رنگ چوب، یکی از مهم ترین فرآیندهای حفاظت از انواع چوب و تخته روسی محسوب می شود، دور از انتظار نیست که کاربرد های بسیار متنوعی داشته باشد.

رنگ چوب بر پایه روغن

خرید رنگ چوب

تخته های روسی در کارخانه تولید چوب

برای ایجاد یک لایه و پوشش بادوام و پوشاندن هر چه بیشتر منافذ باز پوست استفاده از رنگ چوب بر پایه روغن پیشنهاد می شود. همچنین از دیگر خاصیت های این نوع رنگ می توان، به با نفوذ بودن آن اشاره کرد. این نوع رنگ به دلیل آنکه به اعماق چوب نفوذ می کنند از بین برنده عیوب و نواقص سطح چوبی می باشد. رنگ های روغنی به دلیل دارا بودن رزین و چسب در مواد تشکیل دهنده خود برای استفاده روی سطح مبلمان چوبی پیشنهاد می شود.

رنگ لاتکس

یکی از پرکابردترین و ساده ترین رنگ ها برای استفاده از سطوح چوبی رنگ لاتکس می باشد. از مزایای بارز رنگ لاتکس، چسبندگی سریع آن است. رنگ لاتکس، برخلاف سایر رنگ های چوب نام برده، تهدید کمتری برای سلامتی دارد.این رنگ چوب مخصوص دریافت نتایج فوری است. چرا که معمولا رنگ های بر پایه آب به راحتی خشک و چسبیده می شوند. همچنین بسیار مناسب برای پروژه های مبلمان و قاب سازی هستند.

اما به دلیل آنکه این محصول بر پایه آب طراحی شده است همچون محصولات بر پایه نفتی دارای دوام طولانی نمی باشد. این رنگ ها فاقد هر گونه خطر برای محیط زیست و بوی نامطلوب هستند. این نوع رنگ از صیقلی ترین و صاف ترین نوع رنگ چوب می باشد که بر پایه آب ساخته شده است که زمان بسیار کمی برای خشک شدن نیاز دارد. بر خلاف سایر موارد مذکور، این نوع رنگ به راحتی به سطح چوب نمی چسبند ولی از قدرت ترکیب بسیار بالایی برخور دارند؛ فروش رنگ چوب در این نوع رنگ بسیار بالا می باشد.

مزایای استفاده از رنگ چوب

در بسیاری از مواقع نیز پس استفاده طولانی مدت از وسایل چوبی از رنگ یک نواخت آن ها خسته می شویم و تمایل به ایجاد تغییر در این وسایل دارم. در چنین شرایطی رنگ چوب مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این کاربرد های بی شمار، می توان به استفاده فراوان و افزایش متقاضی برای خرید و فروش رنگ چوب در ساخت صنایع و وسایل چوبی، همچون رنگ آمیزی مبلمان و کابینت های چوبی اشاره کرد.

علاوه بر آنکه فروش رنگ چوب کمک شایانی به ایجاد تغییرات بر روی سطح مورد نظر می باشد. همچنین استفاده از این نوع رنگ ها برای سطوح چوبی بسیار مقرون به صرفه هستند.

از دیگر مزایای رنگ های مخصوص برای سطوح چوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تقویت بافت چوب
  2. افزایش مقاومت و دوام
  3. تغییر ظاهر سطح چوبی مورد نظر
  4. طراحی بر روی سطح چوب
  5. حفظ رنگ طبیعی
  6. تسهیل در تمیز کردن سطوح چوبی
  7. پنهان کردن عیوب و نواقص چوب
  8. تنوع در رنگ

معرفی انواع رنگ برای فروش رنگ چوب

در ادامه مطلب به معرفی محبوب ترین انواع رنگ چوب می پردازیم:

رنگ رمرس

یکی از برندهای درجه یک و با کیفیت در صنعت رنگ، برای فروش رنگ چوب، برند رنگ remmers است. این برند متعلق به کشور آلمان می باشد. مهم ترین ویژگی این رنگ استفاده از آن فقط برای چوب های ترمووود است. از جمله ویژگی های این برند که آن را به عنوان یک برند جهانی و باکیفیت مطرح می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دوام و طول عمر بالا
  2. مقاوم در برابر نفوذ آب
  3. مقاوم در برابر تابش نور خورشید
  4. مقاوم در برابر خراشیدگی
  5. تنوع بالا
  6. مقرون به صرفه

فروش رنگ چوب.1

رنگ چوب ژله ای

یکی از چسبناک ترین و پرفروش ترین نوع از رنگ های مخصوص سطوح چوبی، فروش رنگ چوب ژله ای است. این محصول از جدید ترین محصولات از نوع خود می باشد. این نوع رنگ از گرانروی بسیار بالایی برخوردار است. این ویژگی مسبب می شود وقتی این رنگ بر روی سطح مورد نظر قرار می گیرد بدون هیچ حرکت و کاملا ثابت باشد، به اصطلاح از روی سطح شره نکند.

به دلیل آنکه در ساختار این رنگ، چوب به عنوان ماده حلال قرار می گیرد و همچنین زمان جذب رنگ کاملا وابسته به چوب مورد نظر می باشد، برای استفاده بر روی سقف یا سطوح عمومی پینشهاد می شود. یکی از این رنگ ها رنگ انلو ترکیه است. وقتی چوب ها را در معرض تابش آفتاب یا در شرایط مرطوب و نمناکی قرار می دهیم، موجب افزایش روند فرسایش و پوسیدگی آن ها خواهیم شد.

همچنین پس از گذر زمان، تماس سطح چوب با اکسیژن و نور آفتاب، شاهد از بین رفتن و محو شدن رنگ چوب خواهیم بود.

فروش رنگ چوب

نکاتی برای خرید رنگ چوب

اگر قصد خرید رنگ چوب، برای سطوح مورد نظر خود را دارید، لازم است به یک سری از نکات توجه کافی داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که رنگ های چوبی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. این دسته بندی شامل رنگ های پوششی، رنگ های مواج و سایر رنگ های نام برده در این مقاله، می باشند.

بررسی هزینه رنگ های چوبی

فروش رنگ چوب

تخته های روسی در کارخانه تولید چوب

هزینه استفاده از هر کدام یک از رنگ های مذکور، وابسته به نیاز و مقدار مورد استفاده شما است. البته شایان ذکر است برخی از رنگ های مخصوص سطوح چوبی به راحتی قابل استفاده نیستند، چرا که به ابزار مخصوص و بتونه کاری قبل از رنگ آمیزی نیازمندند.

همچنین برای فروش رنگ چوب باید این نکته را نیز در نظر داشت که برای چه زمانی نیازمند به وسیله چوبی خود می باشید، زیرا برخی از رنگ های چوبی مانند رنگ های بر پایه روغن برای خشک شدن نیازمند به زمان طولانی می باشند.

سخن آخر

در مطلب فروش رنگ چوب به بررسی کامل کابردهای رنگ چوب، ویژگی ها و انواع آن پرداختیم. از مزایای استفاده از رنگ چوب می توان به افزایش طول عمر محصولات چوبی و مقاومت آن ها اشاره کرد.

امروزه برای تعیین هزینه انواع رنگ های سطوح چوبی قیمت ثابتی در دسترس نمی باشد، چرا که با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم نمی توان به قیمت ثابتی از یک کالا دسترسی پیدا کرد.به همین خاطر شما میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان ما در آواچوب تماس بگیرید.

آوا چوب ارائه دهنده انواع رنگ چوب با کیفیت بالا و قیمتی مناسب می باشد.

سوالات متداول

  • استفاده از رنگ چوب چه مزایایی دارد؟
    از مزایای استفاده از رنگ چوب می توان به مواردی همچون تقویت بافت چوب، افزایش مقاومت و دوام، تغییر ظاهر سطح چوبی مورد نظر، طراحی بر روی سطح چوب، حفظ رنگ طبیعی و … اشاره کرد.