مقالات

معرفی بهترین چوب برای نمای ساختمان

بهترین چوب برای نمای ساختمان

آیا تا به حال می دانستید بهترین چوب برای نمای ساختمان چیست؟ یا نام ترمووود را شنیده­اید؟ آیا شما هم به دنبال زیباسازی نمای ساختمان هستید؟ در صورتی که شما هم این روزها قصد دارید نمای ساختمان خود را عوض کنید یا اینکه ساختمان در حال ساخت شما رو به اتمام است و می‌خواهید نمای بسیار زیبا و متفاوتی را برای آن برگزینید، پس می­توانید از نمای چوبی برای آن استفاده کنید. نماهای سنگی، سیمانی و مواردی که بسیار در شهر دیده می‌شوند، شاید به نظر شما هم کمی‌تکراری باشد.

یکی از بهترین و زیباترین نما‌هایی که شما می‌توانید برای ساختمان خود از آن بهره بگیرید نمای چوبی است. اما آیا از هر چوبی می‌توان برای این کار استفاده کرد؟ قطعاً جواب خیر است؛ ترمووود بهترین چوب برای نمای ساختمان است که امروزه با طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از آن استفاده می‌کنند. ما در این مطلب سعی داریم تا به شما کمک کنیم یکی از بهترین نما‌های ساختمان را انتخاب کنید، پس تا پایان با ما باشید و دلیل برتری چوب ترمووود را دریابید.

نمای چوبی ساختمان

استفاده از نمای چوبی برای ساختمان

ترمووود بهترین چوب برای نمای ساختمان

استفاده کردن از چوب برای نمای ساختمان می‌تواند یک نمای کاملا خاص و منحصر به فرد را برای یک سازه ایجاد کند. اگر شما هم از افرادی هستید که تمایل دارید ساختمان خود را به بهترین شیوه ممکن و زیباترین حالت نماسازی کنید، پس می‌توانید از چوب استفاده کنید.

اما همانطور که پیش­تر اشاره شد از هر چوبی برای این کار، نمی‌شود استفاده کرد. اما بهترین چوب برای ساختمان کدام چوب است؟ ما در اینجا به شما خواهیم گفت که بهترین چوب برای نمای ساختمان، چوبی تحت عنوان تجاری ترمووود است.

ترمووود ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که هر کدام از آن­ها می‌توانند دلیلی برای انتخاب این چوب باشند. جهت نمای ساختمان، چوب ترمووود بهترین محصول به شمار می آید؛ زیرا با توجه به اینکه زیبایی بسیار فوق العاده­ای را از آن خود کرده است، بسیار مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و مناطق مختلف هم هست. به همین جهت امروزه استفاده بیشتری از این چوب برای زیبا سازی نمای ساختمان می‌شود.

خرید ترمووود

مزیت استفاده از چوب ترمووود برای نمای ساختمان

همیشه برای اینکه بخواهیم ازمحصولی استفاده کنیم، باید از مزیت‌های آن خبر داشته باشیم تا با در نظر داشتن موارد و مطالبی در ارتباط با آن، تصمیم خود برای خرید و انتخاب قطعی کنیم. با توجه به نکاتی که در ارتباط با چوب ترمووود بیان کردیم، مشخص است که این چوب هم از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه سعی داریم تا برخی از مهمترین مزایای چوب ترمووود را که بهترین چوب برای نمای ساختمان می‌ باشد، بیان کنیم.

  • چوب ترمووود از ابعاد بسیار خوبی برخوردار است. این ابعاد دارای ثبات هستند؛ همین ثبات سبب شده است تا در اثر موارد و عوامل متعدد تغییر حالت و اندازه در این چوب، رخ ندهد.
  • چوب ترمووود با محیط زیست کاملاً سازگاری دارد و این امر را می­توانیم به دلیل ساختار کاملاً طبیعی آن بدانیم. لازم است به این نکته اشاره کنیم که در تهیه چوب ترمووود از هیچگونه ماده شیمیایی استفاده نشده است.
  • تفاوتی ندارد ساختمانی که قصد دارید نمای آن را از طریق چوب ترمووود زیباسازی کنید، در کدام منطقه از ایران است و چه شرایط آب و هوایی را باید تحمل کند؛ چوب ترمووود که بهترین چوب برای نمای ساختمان را می‌تواند در تمامی‌ شرایط جوی مورد استفاده قرار گیرد و هیچ آسیبی به آن نمی‌رسد.
  • یکی دیگر از مزایایی که چوب ترمووود دارد در ارتباط با جداسازی آن است؛ نمایی که به وسیله چوب ترمووود ساخته می‌شود، به آسانی این قابلیت را دارد که جدا شود و در مکان دیگری نصب گردد.
  • برخلاف تصور برخی از افراد که احساس می‌کنند، چوب‌ها اگر مورد شستشو قرار گیرند دچار آسیب می‌شوند، چوب ترمووود قابلیت شستشو را دارد و می‌توان آن را به راحتی با هر نوع ماده شوینده­ای شست.
  • اگر نگران این هستید که چوب ترمووود در برابر حشرات آسیب ببیند، یا اینکه باکتری‌ها و قارچ‌ها آن را خراب کنند، لازم است بدانید که چوب ترمووود مقاومت بسیار ویژه‌ای را در مواجهه با نفوذ هر گونه از این موارد دارد.
  • چوب ترمووود این قابلیت را دارد تا بر اساس سلیقه و نظر کارفرما در رنگ بندی‌های مختلفی اجرا شود و به راحتی با سلیقه مشتریان وفق داده خواهد شد.
  • چوب ترمووود که بهترین چوب برای نمای ساختمان می باشد، برخلاف سایر مواردی که برای نما استفاده می‌شود، از وزن سبکی برخوردار است. این وزنه سبک موجب خواهد شد ساختمان سنگین نشود و وزن نهایی آن را کاهش خواهد داد. کم بودن وزن ساختمان یکی از موارد مهمی است که می‌تواند ساختمان را در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله مقاوم کند.
  • با کمک چوب ترمووود می­توانید نماهای بسیار زیبا و سبک را بر اساس سبک و سیاق‌های که مایل هستید طراحی کنید و هر گونه که علاقه دارید چوب را برش زده و به هر اندازه که می‌خواهید در آورید.
چوب برای نمای ساختمان

استفاده از چوب ترمووود برای نمای ساختمان

نکات کاربردی در انتخاب چوب ترمووود

قبل از خواندن این مقاله بهتر است کاربرد های اصلی ترمووود را بدانید. چوب ترمووود که بهترین چوب برای نمای ساختمان یک گزینه عالی برای استفاده در محیط‌های خارجی و داخلی است. در انتخاب این نوع چوب، نکات کاربردی زیر را در نظر بگیرید:

توانایی در مقابله با شرایط جوی متنوع

چوب ترمووود به عنوان بهترین چوب برای نمای ساختمان در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت دارد. این ویژگی از آن یک گزینه ایده‌آل برای پروژه‌های معماری می‌سازد.

قابلیت سازگاری با طراحی‌های مختلف

چوب ترمووود با طراحی‌های معماری مختلف سازگاری دارد. از زیبایی و گسترش استفاده‌های معماری خود با این چوب بهترین نتیجه را ببرید.

زیبایی طبیعی و طولانی مدت

با وجود مقاومت بالا، چوب ترمووود زیبایی طبیعی خود را طولانی مدت حفظ می‌کند. بهترین چوب برای نمای ساختمان با ترکیب زیبایی و دوام است.

نمای ساختمان با چوب ترموود

نمای چوبی ساختمان

جمع بندی

چوب ترموود یکی از بهترین مصالح و تجهیزاتی است که می‌تواند این روزها به ما کمک کند تا یک ساختمان زیبا را برای خود ایجاد کنیم. علاوه بر اینکه خود ما از این ساختمان زیبا لذت خواهیم برد، افرادی که از کوچه و خیابان نیز می‌گذرند با دیدن این نما احساس صمیمیت به آنها دست خواهد داد و می‌توانند با یک روحیه بسیار خوب از مقابل ساختمان عبور کنند.

کیفیت بالا،  قیمت مناسب و مزایای بسیار زیادی که چوب ترموود دارد، همگی موجب شده است تا بتوانیم یک ساختمان بسیار زیبا را احداث کنیم و برای خود و دیگران تجربه­ای جدید و به یاد ماندنی را به وجود آوریم. به طور قطع با توجه به مزیت‌هایی که به صورت خلاصه در این مطلب از آن یاد کردیم شما هم می‌توانید از چوب ترموود برای زیباسازی ساختمان منزل یا اداره خود استفاده کنید. در این مطلب سعی داشتیم تا شما را بیشتر با بهترین چوب برای نمای ساختمان آشنا کنیم؛ از همراهی شما تا پایان سپاس گزاریم.

آواچوب ارائه دهنده بهترین چوب ترموود میباشد که با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه فرآورده های چوبی خود را روانه بازار کرده است.شما میتوانید برای سفارش با کارشناسان فروش ما با شماره 332845110-021 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

  • آیا چوب ترمووود برای نمای داخلی هم مناسب است؟

بله، چوب ترمووود به دلیل خاصیت پایداری و زیبایی طبیعی، برای نمای داخلی نیز مناسب است. در انتخاب بهترین چوب برای نمای ساختمان داخلی، این گزینه را در نظر بگیرید.

  • آیا هزینه چوب ترمووود مقرون به صرفه است؟

اگرچه چوب ترمووود هزینه بیشتری دارد، اما با دوام بالا و نیاز به کمترین نگهداری، به مرور زمان به صرفه می‌آید. بهترین چوب برای نمای ساختمان با ارزش سرمایه‌گذاری درازمدت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *